Update Edwin Reis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Edwin Jong - WaarBenJij.nu Update Edwin Reis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Edwin Jong - WaarBenJij.nu

Update Edwin Reis

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 Augustus 2014 | Nederland, Groningen

Roden, 12 augustus 2014

Beste familie, vrienden en vriendinnen, kennissen, collega’s en……,

Het is bijna september en ik had eerder aangegeven om vanaf begin september mijn laatste stuk van het pelgrims pad van Saint Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella te lopen.
Echter, mijn plan heb ik vanwege omstandigheden voorlopig uitgesteld. Niet door vervelende situaties maar door aankomende gebeurtenissen in mijn privé situatie waar ik graag bij aanwezig wil zijn.
Ik kan nog niet exact aangeven wanneer mijn plan werkelijkheid wordt, maar dat zal ik ruimschoots van te voren aangeven.
Tot dan

Edwin de Jong
(& Webmaster Tsjerk)

• 11 Augustus 2014 - 18:29

Bonnie:

Wy wachtsje rêstich ôf. As do giest dan leit hjir noch wat om mei te nimme foar ûnderweis. Wy hearre of sjoche dy wol wer.

groetnis en leafs fan ús.

Bonnie en Lute

• 13 Augustus 2014 - 08:09

Anke:

En dat is ook zeer belangrijk om daarbij aanwezig te zijn. Stiekem ga ik je verhalen wel missen hoor ;-). Geniet van al het moois wat komen gaat. Dikke tuut